Obchodní podmínky

Kontaktní údaje

E-shop: www.obaly-baleni.cz

Provozovatel: COGENT s.r.o.

K Raškovci 851, Kolín 5, 280 02

IČO: 28205821

DIČ: CZ28205821

telefon +420 721 848 454

e-mail: info@cogent-group.cz



Informace o zboží

Ceny zboží jsou prezentovány včetně DPH bez nákladů na balné a dopravu. Fotografie zboží odpovídají nabízenému sortimentu na e-shopu s přihlédnutím na možné drobné odchylky odstínů barev či tvarů. Prodávající upozorňuje kupujícího, že dodané zboží musí být použito v souladu s jeho určením a případně dle návodu k použití uvedeného výrobcem.



Doručování zboží, platby a dodací podmínky

U zasílání zboží prodávající dodá objednané zboží které je skladem nejpozději do 3 pracovních dní. (Zpravidla do 24 h) Pokud není objednané zboží skladem může být dodací lhůta 7-10 pracovních dní od převzetí objednávky mimo zboží, kde je udávána jiná dodací lhůta. Kupující bude informován e-mailem o termínu dodání.

Kupující je povinen zboží převzít a zaplatit. Nepřevzetí zboží není automaticky bráno jako odstoupení od smlouvy. Kupujícímu se dále doporučuje co nejdříve zboží překontrolovat. Daňový doklad a jiné dokumenty jako záruční listy apod... budou zaslány společně se zbožím.(Vždy umístěno uvnitř balíku, palety) Zboží je zasíláno přepravní společností PPL,GLS u rozměrných zásilek (palety) DHL i firemní dopravou (COGENT)

Cena za dopravu je účtována viz. info v odkazu doprava a platba. U osobním odběru v centrálním skladu bude zboží, které je skladem připraveno tentýž nejpozději následující den od přijetí objednávky a úhrady. U zboží které není skladem nebo je udávána jiná dodací lhůta, platí dodací lhůty jako u zasílání zboží viz výše.



Možnosti platby

Na dobírku - zboží bude zasláno přepravcem, kupující zaplatí za zboží při převzetí v hotovosti nebo platební kartou (pouze objednávky s vyšší cenou než 500,- Kč)

Platba předem na účet České spořitelny 57686334329/0800 - zboží bude zasláno po obdržení platby. (zpravidla tentýž den u plateb provedných do 12 hod.)



Odstoupení od smlouvy ze strany kupujícího

Byla-li smlouva uzavřena za použití prostředků komunikace na dálku pak v souladu s platným zákonem má zákazník právo odstoupit od smlouvy do 14 dnů od data převzetí zboží.

Odstoupení od smlouvy můžete provést písemně zasláním na uvedenou adresu nebo elektronicky (e-mailem) bez nutnosti využití formuláře (postačí č. objednávky nebo faktury, kontaktní údaj a datum).

Rozhodne-li se zákazník pro odstoupení v této lhůtě, žádáme o dodržení níže uvedených zákoných podmínek: - zboží v původním neporušeném obalu (zboží určené pro styk s potravinami a hygienické potřeby) zašlete do 14 dnů zpět na naší adresu ( Centrální sklad COpack, Ovčárecká 855, Kolín 5, 280 02 ) a to za následujících podmínek.

- nesmí být použité

- musí být nepoškozené (u zboží určené pro přímý styk s potravinami nesmí být poškozen originální obal)

- musí být kompletní

Prodávající je povinen vrátit částku plně odpovídající ceně zboží a zaplaceným nákladům na jeho dodání do 14 dnů od odstoupení od smlouvy a to stejným způsobem,jakým byl platba přijata.(zpravidla převodem na účet) Nabízí-li prodávající několik způsobů dopravy,je povinen uhradit tu nejlevnější. Náklady na vrácení zboží hradí kupující.



Vyřízení reklamace

Kupující je povinen uplatnit reklamaci u prodávajícího bez zbytečného odkladu od zjištění závady.Učiní-li tak písemně měl by sdělit veškeré potřebné údaje jako popis závady a požadavek na způsob vyřízení reklamace. Kupující je povinen doložit nákup zboží dokladem o koupi. (kopie objednávky nebo faktury).

Lhůta pro vyřízení reklamace beží od převzetí reklamovaného zboží. Zboží by mělo být dodáno čisté a kompletní. Prodávající je povinen vyřídit reklamaci do 30 dní od převzetí zboží.

Adresa pro zaslání reklamace: Centrální sklad COpack, Ovčárecká 855, Kolín 5, 280 02



Informační povinnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů

Prodávající informuje spotřebitele, že v souladu s ustanovením § 14 zák. č. 634/1992 Sb. o ochraně spotřebitele je subjektem mimosoudního řešení spotřebitelských sporů věcně příslušná Česká obchodní inspekce Ústřední inspektorát - oddělení ADR, Štěpánská 15, PSČ 120 00 Praha 2, email: adr@coi.cz, web: adr.coi.cz Mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci se řídí příslušnými ustanoveními zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele a Pravidly pro postup při mimosoudním řešení spotřebitelských sporů.



Ochrana osobních údajů

Kupjící souhlasí s tím aby veškeré osobní údaje byly prodávajícím zpracovány a uchovány v souladu se zákonem o ochraně osobních údajů (č.10/2000 Sb) GPDR za účelem předmětu smlouvy.Veškerá Vaše data poskytnutá při objednávkách zboží jsou považována za důvěrná a nebudou poskytnuta třetím stranám. Vámi poskytovaná data jsou používána pouze na zabezpečení a zkvalitnění našich služeb. Veškeré údaje a statistiky o vašich nákupech, které jsou získány během provozu a je nutné je archivovat např. z důvodu reklamace, nejsou poskytovány třetím stranám. Jedinými případy, kdy jsou data kupujícího předány třetí straně, je při přepravě zboží pomocí přepravní služby a portálu Heureka za účelem kontaktování zákazníka pro zvýšení kvality spokojenosti zákazníka. Data předaná přepravní společnosti jsou pouze data nezbytně nutná k úspěšnému doručení Vaší zásilky na místo dodací adresy uvedené ve Vaší objednávce, případně doplňující informace, které se přímo týkají samotné dopravy a doručení. Používáním našeho internetového obchodu souhlasíte se shromaždováním a používáním informací o Vás a Vašich nákupech.